2008年2月14日星期四

沖繩的"米"兵強姦事件


(圖片來源 : http://www.sakamoto-shigeo.jp/)



我首次在日本看到 "米國"這詞以為係指英國, 因為英國的國旗係"米"字旗.

"米"國自然係指有"米"之國, 美國都幾有米既, 所以日本用"米"這個漢字又係幾貼切. 美軍士兵自然就叫"米兵" 係食得禾"米"多既大兵.




前幾天日本新聞除了餃子外, 最令人關注就係 2月11號駐沖繩美軍士兵強姦一個14歲既中學女生. 沖繩美軍基地距離日本本島非常遠, 正所謂"山高皇帝遠", 印象中經常發生美軍士兵強姦暴行(好像95年,01年,03年都有). 因此, 沖繩居民係極之討厭及憎恨駐當地美軍. 經常提案要求美軍撤出沖繩. 搞示威遊行去推動這個運動. 自古以來, 軍隊, 特別係外來軍隊總係與強姦扯上關係. 當地居民亦反對教科書對二戰歷史修改, 日本人亦同樣要反省下啦.




感覺上, 年紀比較大的日本人係對美國沒有好感的, 反而年輕一代覺得無所謂. 這可能係美國二戰時在日本投下的2 粒原子彈令老一輩的日本人印象深刻!



記得 01年時與舊老細去八王子的宇津木開會, 我係第 1次去宇津木, 閒談間問舊老細 : "宇津木有什麼出名既景點?"


舊老細話公司附近有個美軍基地, 以前美軍戰機演習時經常低飛經過, 又經常跌炸彈落來. 他面露不悅神色說有次跌左個炸彈在公司前面嚇了他們一跳. 好彩沒有爆炸.



不過我只知道宇津木好像有間車廠叫 "Isuzu" 做貨車最出名. 米兵不要來搞我, 因為我不知道美軍基地在那兒亦從未去過! 如果有朋友知道煩請留言. ^^

沒有留言: