2008年1月5日星期六

食物的體驗 - 北海道(2)

跟團玩既好處係個導遊兼領隊會帶你去食當地特色料理. 這次的領隊叫 Derek, 他娶了一個日本老婆, 識講流利日文, 又幾風趣幽默. 他們既主要收入都係靠客人小費同商戶回佣. 他帶我們去食飯自然抽商戶既佣兼賺我們既錢, 不過如果價錢合理, 服務好又好食既都無問題既.

第一站係小樽既海鮮市場食長腳蟹, 應該係小樽一間叫"小樽海鮮市場"食店, 一睇幾個鮮紅色既中文字就知係專做遊客生意 :^^


這是第一次食長腳蟹,印象中香港也有急凍空運過來的貴價貨. 食法有兩種, 1 種係刺身, 另 1種係白灼. 不過感覺兩種食法都不及香港既3點花蟹,黃油蟹或大閘蟹鮮美嫩滑.



北海道既鮑魚都係著名既美食之一, 不過烹煮方法比較殘忍.><
把鮮活既連殼鮑魚放置在鐵網兜內, 鐵網兜再放在炭爐上燒, 不過唔係燒炭, 係燒蠟精(即係香港食肆放在座台爐內加熱既燃料). 食客就站在爐邊等. 看著隻鮑魚在自己既殼內 :拼命掙扎, 典黎典去, 捲曲變形, 發出香味, 熟透為止 :


味道係幾鮮美, 有海水咸味, 不過口感係比較堅韌, 沒有像燜煮那樣好食.

3 則留言:

記者乙 說...

鮑魚食法又真係幾殘忍…這樣的食法貴不貴?

匿名 說...

不管味道如何, 總算體驗了當地鮑魚既食法. 大大隻5000円一隻連調味料

匿名 說...

請問閣下有冇該位領隊derek 的聯絡方法?
因為我以前也曾參加這位derek 帶的團,現在想再找他帶一次,但卻不見了卡片。
請問閣下可以幫一幫忙嗎?我在網上找了,但卻找不到,希望閣下可以幫一幫忙。