2008年1月31日星期四

生活小部品1- AL8

AL-8是什麼東西? ^^

我還保留 1 部以前舊同事送既計算器. 它就係 CASIO AL-8 :

計算器叫でんたく, 漢字係"電卓". 初次接觸 "電卓"這個詞覺得好特別, 它的全名係"電子式桌上計數機", 縮寫就變成"電桌"再把桌的"木"字兩撇再簡化去掉就成為"電卓" , 意味著計數機是(卓)越的(電)子產品.^^

CASIO由1946年至今, 開發出來的計數機型號可能係全世界最多的. 以前OLYMPUS既辰野工場如果有多餘的PRODUCTION CAP時會替CASIO BOND IC.

AL-8是CASIO在1976年出廠的 8數位機, 又係使用NEC IC, 所以NEC在日本一哥地位真係穩如泰山. 用兩粒1.5V筆芯電, 個SIZE握在手里剛剛好. 用 VFD顯示, 黑暗中清晰易見, 有別於現在的LCD顯示. 它最大優點係耐用,又唔會受溫度影響.

有分數, 開方, sd 功能都唔少 :
由出廠到現在巳有32年, 還可以正常使用. 對比現在的電子產品來講是太長壽了. 不知道當時開發工程師希望這個計數機可以用幾多年? 他可能沒有想到現在消費電子產品使用壽命真係短得誇張. 一玩膩了即刻換新款. 產品既設計壽命都係一兩年貨色. 然後馬上有新技術推出. 到產品成熟時舊技術巳經淘汰了. 保用期有一/兩年, 一過保用期就會經常壞. 想不買新款都不可以. 所以推廣環保有時係阻礙科技發展.

相關文章 : 生活小部品2-採耳勺

4 則留言:

匿名 說...

自從讀完書後就沒有用這麼多功能的計數機了。

你呢部叫古董。

匿名 說...

Hi 阿施,

呢部真係仲用得既古董,網上賣6900yen. ^^

AL-8

ALはカシオのオールマイティ電卓のシリーズ。
分数計算、余り計算、時間計算、日数計算、合計・総合計計算、標準偏差、%、√、四捨五入など様々な計算ができる。
AL-8、AL-8S、AL-10、AL-10Sからなる。

AL-8は、82(W)×140(D)×25(H)mm。175g。単3電池2本で約10時間使用可能。6,900円。

匿名 說...

保養得好好﹐以前的東西是比較耐用﹐我也有用過。

匿名 說...

Hi bm,

我都有同感. 以前的東西感覺上比較耐用. 因為以前的東西維持到現在還有功能的話是叫"耐用". 以前不耐用的東西失去功能時巳被人丟棄及淘汰. 不會在現在出現. 所以以前的東西多數耐用. ^^