2007年12月14日星期五

在辰野時使用的電腦(2)


上篇寫了TOSHIBA電腦, 今日又係繼續吹下辰野工場同事最鍾意用既手提電腦-LIBRETTO

除左鍾意用國貨,日本人好鍾意精緻小型既用品. 曾經有段時間, TOSHIBA出左部 LIBRETTO手提極受同事歡迎. 好多同事自己私人買了在公司用. 它是 用INTEL PENTIUM 100MHZ CPU LIBRETTO 50, 16MB, 800MB HARDDISK. 八百幾克重量. SIZE 係210X115X34. 裝日文WIN95, 非常SLIM. 我在辰野雖然不是配備使用這個型號, 但特地借來用過. 感覺上係KEYBOARD細了一點, 打字不方便. 但是對於我用既 2隻手指打字法影響唔大.^^


手提電腦方面, 我一直使用公司配給的電腦, 從來沒有自己購買過. 最近終於自己私人買了部手提電腦, 我的第 1 部私人手提就係華碩ASUS既黑色eeepc. 可能是受以前日本同事影響, 我係鍾意它既小巧精緻. 其次令我印象深刻的係SSD SOLID STATE HARDDISK. 我第一次接觸SSD 係裝在 YAMAHA 實裝機上的1GB SSD 價錢忘記了但係應該是非常貴, WINDOWS NT 操作介面. 它使用SSD的原因是因為實裝機在運作時產生震動, 如果用普通MECHANICAL HARDDISK, 震幾震, 好快玩完.^^


台灣這類產品的開發深受日本的影響. eeepc小巧精緻有libretto既影子, 7" LCD, 900MHz CELERON M, 4GB SSD, 512MB RAM, linux界面, 有web cam 有speaker又有mic. 香港定價HK$2998, 非常吸引, 以前日本同事既libretto 好似要十幾萬丹. 在 如果可以成功佔有日本市場, 可以打破日本人愛用國貨的慣例.


在網上看到很多網友開始改機/upgrade. 改機不外乎加野/換野, 我肯定唔會裝win xp 這些大食怪,反而想試拆野. 玩下在減少資源的環境下維持到它的效能或改良linux希望可以在原有的資源下增強它的效能. 因為eeepc設計時既定位就是sub-notebook, 輕/快/簡單就係賣點. 你加錢upgrade, 不如直接買高檔次notebook 仲好.

就好似以前玩電單車咁. 有些friend用幾萬去改車加補品, 改中缸想將250cc engine upgrade 到350cc. 不如直接買400cc好過. eeepc就好似電單車咁方便加輕及快.

相關文章 : 在辰野時使用的電腦(1)

沒有留言: