2007年11月28日星期三

辰野的垃圾收集及管理(2)



在宿舍住時, 最奇怪係未見過垃圾車來收垃圾. 垃圾房亦無臭味. 係香港未見過無臭味既垃圾房.^^

有日清早5,6點睡不著, 於是去睇睇垃圾房. 垃圾房面積大概有15呎 x10呎. 以鐵絲網作圍牆, 有鐵皮上蓋, 係鎖住既. 即係指定時間外唔可以倒垃圾. 9 成係廢紙, 雜誌最多, 報紙, 漫畫, 書仔... 其次係飲品罐同膠樽, 其他垃圾就真係好少. 見唔到廚餘,唔知收去那裡? 這就係唔臭既原因.^^ 這可能同居住者有關. 住宿舍既 9成9單身, 最鍾意睇雜誌飲汽水.


工場內, 同事的寫字台會掛一個好細既垃圾桶. 扁扁窄窄A5 size 一兩吋厚. 唔知可以裝到多少垃圾?

內部文件使用環保紙反面再用. 飯堂有飲水機免費提供綠茶同熱湯(即是熱水), 使用紙杯裝, 旁邊有圓管裝回收的用過紙杯, 所以不要拿錯, 拿錯就食人口水尾.^^ 希望回收既紙杯唔係洗過再用. :p

箕輪町的 "澤16組" 垃圾站叫 " ごみ收集ステーシヨン" : 垃圾收集station, 下面係個牌, 牌上有管理者個名 : 分為 可燃, 不燃, 粗大, 資源(廢紙類)同資源(飲品罐), 廢紙同金屬罐都係珍貴既資源!

下面有instruction sheet 教你如何分類 :

當然有倒垃圾規則要你嚴守 :

例如 :
(1) 非指定收集日唔倒得. 只可在指定收集日8點前倒垃圾, 收集日前唔倒得.
(2) 使用指定垃圾袋.
(3) 垃圾袋要寫名.
(4) 非"澤16組" 人唔准倒.
(5) 只限家居垃圾, 唔准倒業務垃圾.

下篇再續...辰野的垃圾收集及管理(3)

沒有留言: